Klachten

Wat is een klacht?

Een klacht gaat over alles wat raakt aan onze zorg en dienstverlening. Bijvoorbeeld over de bejegening, de privacy of de informatie-verstrekking. Een klacht kan leiden tot verbeteringen in ons werk. En daar is iedereen bij gebaat.

Bij het Johannes Hospitium doen we elke dag ons best u naar tevredenheid te helpen. Toch gaat er wel eens iets mis. Iets wat volgens u niet zo was afgesproken of waar u andere verwachtingen over had.

We hopen dat u dit dan aankaart bij de betrokken medewerker, dat is de snelste manier is om tot een oplossing te komen.

Komt u er met de betrokken medewerker niet uit? Dan kunt u andere wegen bewandelen. Maak er gebruik van!

Heeft u klachten lees dit eerst!

Wilt u de procedure volgen voor klachten click hier of wilt u gebruik maken van de onafhankelijke landelijke klachtencommissie van de VPTZ click hier.

Lees ook:

Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg: Aan welke regels moet een aanbieder van Zvw- of Wlz-zorg voldoen?